AQuaRiAnS

Udviklingen af ​​RPTRA Kalijodo er faktisk blevet afslutt

Udviklingen af ​​RPTRA Kalijodo er faktisk blevet afsluttet for nogen tid siden. Imidlertid vil donorfirmaet Sinar Mas Land ønske Ahok, som indviet. 'Så det blev behandlet,' sagde han.  Som det er kendt om lørdagen, slutter perioden efter valgkampens valg DKI. På den dag vil han også acceptere hans post, som er blevet pantsat til Sumarsono.  Planen efter tre og en halv måned forlovelse vil den tidligere Regent of East Belitung Barcelona ny trøje også gøre en omlægning til dannelsen af ​​embedsmænd i DKIs provinsregering.  Ifølge ham er det første, han vil gøre, en bureaukratisk revision. Akok sikker, embedsmænd, der er flittige, vil ikke være bange for at lade sig stresse for en omlægning. 'Bureaucrats, der er flittig baseball stress, som er doven stress. Det er netop fordi jeg dømmer administrationen, så hvis baseballpas skal erstatte spillerne,' sagde han.  Ahok var heller ikke bekymret, den embedsmand, der engang nægtede, blev rejst igen Inter Milan ny trøje af ​​guvernørens plt. 'Intet problem, der er et rapportkort, for eksempel er der en god lærer, du går ikke til klassen i klasseværelset,' sagde han.  Der er to bekymringer for mig. Nemlig fri for ulovlige afgifter og udenlandsk kontrol. Disse to ting er i fokus. Jeg understreger på mine venner på kontoret for at være forsigtig med problemet.
Permalink Send private email Barcelona ny trøje 
September 7th, 2018 3:21pm

This topic is archived. No further replies will be accepted.

Other recent topics Other recent topics