AQuaRiAnS

e bortskjorter phalv tid Senegal landsholdstrøje I Irlands liga

efter at vinduet var lukket Nigeria landsholdstrøje Pulis sagde at han ikke fo David Moyes spørger Sunderland bestyrelsens rolle i cyklus af nedrykningskampe Uanset om Pulis får denne mulighed, er det stadig at se. Albion har kun vundet en af ​​deres 14 matcher, og bookmakere har installeret Pulis som favorit for at være den første Premier League-leder til at miste sit job i forbindelse med voksende uro. Fans har slået Pulis på grund af holdets spillestil - de rejsende tilhængere i Bournemouth sang 'Tony Pulis, din fodbold er lort', efter at Callum Wilson har scoret det eneste mål i kampen. Den 58-årige har kollideret med bestyrelsen om klubbenes sommeroverførselsaktivitet, som ikke er enig i en erklæring om, at John Williams, formanden, udstedte efter at vinduet var lukket. Brasilien landsholdstrøje Pulis sagde, at han ikke fortrydte disse bemærkninger, og det gjorde det klart, at han ikke havde til hensigt at give afkald på det større billede omkring hans stilling. 'Jeg vil ikke forlade,' sagde han. 'Hvis jeg forlader, vil det være klubens beslutning om at jeg skal forlade, det vil ikke være min beslutning.' Williams forbliver som formand nu, hvor Guochuan Lais overtagelse af £ 170 mio. Er gennemgået, med Albions kinesiske ejer også bevarelse af Jeremy Peace - den mand fra hvem han købte klubben - som konsulent. Da det blev lagt til Pulis, at en ny ejer ofte betyder en ny leder, svarede han: 'Jeg ser det ikke sådan. Jeg ser det, at jeg har underskrevet en kontrakt, og jeg vil se denne kontrakt igennem. 'Selv om dette scenario sandsynligvis passer til alle parter og næsten helt sikkert fører til, at en ny hovedtræner bliver udpeget næste sommer, kan Albion måske ikke vent så længe, ​​hvis resultaterne forbliver dårlige. Med tilhængernes uro voksede - Albion blev booed ud efter den forrige hjem kamp mod Middlesbrough - de næste tre armaturer, før den internationale pause, føler sig afgørende. Efter West Ham på lørdag, rejser Albion til Stoke og derefter Sunderland, alle tre af disse klubber har lavet dårlig start til sæsonen.
Permalink Send private email Brasilien landsholdstrøje 
June 11th, 2018 10:48am

This topic is archived. No further replies will be accepted.

Other recent topics Other recent topics