AQuaRiAnS

rapporter fra media Spania fra hevde fotballdrakter barn avtale

rapporter fra media Spania fra hevde VM Fotballdrakter avtale nesten tettOg tidligere Barca-mann Ronaldinho har Den tidligere Barcelona-mannen Ronaldinho har støttet Philippe Coutinho for å flytte til Camp Nou, blant spekulasjoner. Den lange ryktede interessen fra Barca i den brasilianske internasjonaleen så nesten en sommerflyttning til liv, men Anfield-sjefer holdt sterk og avviste slike bud fra de katalanske gigantene. Ytterligere interesse har dukket opp, og det er rapportert at et januarbud blir forberedt med Barca-sjefen Ernesto Valverde, som er ivrige etter å bygge på sin imponerende start på både den innenlandske og europeiske sesongen. Coutinho, som er satt til å møte England for Brasil denne uken i en internasjonal vennlig tilsynelatende, setter slutt på slike rykter for tiden, sier journalister: 'Jeg spiller i en av de største ligaene i verden, jeg er alltid lykkelig.' Men den tidligere Espanyol mannens kommentarer har ikke stoppet rapporter fra media i Spania fra å hevde at en Norges drakt avtale er nesten tettOg tidligere Barca-mann Ronaldinho har veid inn med sin mening og fortalt Sky Sports: 'Jeg ville være veldig glad for å se en slik talentfull spiller ha på seg skjorten jeg hadde på seg i så mange år. 'Jeg tror hvordan han spiller, passer perfekt til Barcelona, ​​og vil gjerne se en spiller av en slik kvalitet ha på seg t-skjorten. 'Jeg liker måten Coutinho spiller og hvilken type fotball han bringer. Disse typer kvaliteter vil forhåpentligvis hjelpe Brasil med å vinne neste VM. ' Coutinho har tidligere spilt i Spania med Espanyol, etter å ha spilt en låneavtale med den katalanske klubben mens han var med italiensk side Inter Milan. Siden han ankom til Liverpool, har midtbanespilleren vært en stor spiller for Anfield-baserte klubben, og hjelper dem å nå Champions League denne sesongen.
Permalink Send private email Norges drakt 
June 11th, 2018 2:35am

This topic is archived. No further replies will be accepted.

Other recent topics Other recent topics